Office GOV Ügykövetés

Tanúsított iratkezelés a közszférának

Több, mint iktató program. 30 éves tapasztalattal és szaktudással egy komplex dokumentum- és folyamatkezelő rendszert adunk, ami túlmutat minden elváráson.

Office GOV Ügykövetés

Bemutatjuk iratkezelő rendszerünket

Induljon el a digitalizáció útján

  • A feladatok és munkafolyamatok elektronikusan szervezhetővé válnak.
  • A dokumentumok nyomon követhetők, nem vesznek el.
  • A vezetők átlátják a munkatársak által végzett munkát.
  • Egyszerű és gyors adatrögzítés felhasználóbarát felületen.
  • Biztonságos és átlátható adatkezelést valósít meg.

Az elvártakon felül

Jogszabályi követelményeknek megfelelő dokumentumkezelés

Office Ügykövetési rendszerünk közfeladatot ellátó szervezetek részére is ajánlott termék, amely mindamellett, hogy teljes körű megfelelést biztosít a jogszabályi környezetnek, túl is mutat azon.
Elkészítésekor alapvető fontosságú volt, hogy a korábbi rendszert úgy adoptáljuk a jogszabályi követelményeknek, hogy az Office Ügykövetés rendszer képességei, funkciógazdagsága továbbra is megmaradjon.

Iktatás, érkeztetés

Az iratok és dokumentumok az egyszerűen kezelhető felületen gyorsan a helyükre tehetőek, és utána megtalálni őket már nem jelent kihívást. A rendszer érvényes tanúsítással rendelkezik (kibővítetten megfelel a 27/2014. (IV. 18.) KIM rendelet szerinti követelményeknek), mely alapján államigazgatásban történő felhasználásra is javasolt.

Verziók kezelése, naplózás

Nincs redundancia, minden dokumentum csak egy példányban létezik. A dokumentumok nem vesznek el, minden felhasználó azonos információ bázison dolgozik. A dokumentumok egyes verziói rögzíthetők, elmenthetők. A munkafolyamat átlátható, utólagosan ellenőrizhető, hiszen minden tranzakció naplózásra kerül.

Projektek és határidők

Az Office Ügykövetési rendszer a vezetők és kollégák közös munkafelülete, memóriája és kommunikációs platformja. Alkalmazásával a munkatársak és a projektvezetők - hozzáférési jogtól függően - részleges vagy teljes áttekintéssel rendelkeznek a folyamatban lévő ügyek állapotáról. A rendszer képes akár a teljes céges illetve hivatali iratforgalom (papír és e-mail egyaránt) kezelésére.

Partnerkezelés, CRM

Nincs szükség külön CRM szoftverre, hiszen rendszerünk szerves részét képezi az erre szolgáló megoldás. Partnereiről az Önnek fontos adatokat, információkat naprakészen tarthatja, melyeket a munka során nem kell keresgélnie.

Jóváhagyási folyamatok

Legyen az egy szerződés, ajánlat vagy kimenő levél készítése és küldése, úgy arra akár több kolléga jóváhagyása is kérhető. Így a négyszem-elv és a hivatalos folyamatoknak való megfelelés egyszerre teljesül.

Csoportmunka

Az Office Ügykövetés egyben kommunikációs platform is, melyen nem csupán információcsere zajlik, hanem lehetőség ad a feladatok csapat szinten való megoldására és természetesen fájlok megosztására is.

Home Office kompatibilitás

Napjainkban egyre inkább kulcsfontosságú lesz, hogy felkészültek legyünk a váratlan helyzetekre. Rendszereink használatával ügyfeleink munkavégzése távmunkában is zavartalan, ez jelentős értéket képvisel partnereink számára.

Homeoffice kompatibilitás
Homeoffice kompatibilitás

Egyszerű, nyomon követhető ügykezelés

Tanúsított dokumentumkezelő rendszer, mely hatékonyan támogatja a csoportmunkát

Széleskörű referenciánknak köszönhetően a legkülönfélébb intézményi elvárásokhoz rugalmasan alkalmazkodunk. Személyre szabott megoldást adunk, hogy a maximumot hozzuk ki cégének működéséből.

200+
partner
29 év
tapasztalat
17
szakmai díj
10000+
felhasználó

Vélemények

Ügyfeleink mondták rólunk


Az Office Ügykövetés és az HCL Notes szoftver nagy előnye, hogy egy helyen tudjuk kezelni a vállalatirányítási feladatokat. Az Unioffice Rendszerház rugalmassága, és pofi hozzáállása pedig lehetővé teszi, hogy egyéni igényeinkre szabott, külön a cégünk számára fejlesztett modulok is bekerülhessenek a rendszerbe, ami nagyban megkönnyíti a munkánkat, hiszen az ország legnagyobb régészeti magánvállalkozásaként az egymástól akár több száz kilométerre lévő projekthelyszínek naprakész nyomon követése elengedhetetlen. Nemzetközi vállalatként, Európa-szerte működő leányvállalatainkkal is összehangolt projektmenedzsmentre van szükség, amihez az ügykövetés, a pénzügyek, szerződések és az erőforrások nyilvántartása a hatékony kivitelezés mellett az akár legmagasabb állami szinteken lévő partnereinkkel való közös munka egyik legfontosabb sarokköve.

Szabó Orsolya
Salisbury Kft. - régész, projektmenedzser

A vállalatunknál használt Lotus Notes rendszer stabil, megbízható, biztonságos, gyors, nagyon jó fejlesztési platform a különböző folyamatok támogatására. Az UniOffice Kft.-vel történő együttműködés példaértékű: udvarias, segítőkész, gyors, széleskörű tudással rendelkező csapatot ismertünk meg bennük, csak ajánlani tudjuk Őket!

Sziklássy Zsolt
77 Elektronika Kft. - Informatikai Igazgató

Átlátható és hatékony kezelés

Hozza ki a maximumot iratkezeléséből és folyamataiból!

A közszférás vállalatok számára elengedhetetlen, hogy a használt iratkezelő megfelelő tanúsítással rendelkezzen.
Rendszerünk jóval túlmutat egy egyszerű iratkezelőn, számos funkciójának köszönhetően már a bevezetést követően szemmel látható lesz az adminisztrációs feladatok egyszerűsödése.

Tanúsított

Jogszabályoknak való megfelelés és követés.

Biztonságos

Minden szigorú belső és külső szabályzatnak megfelelő működés.

Eredményes

Hatékonyságával számos munkaórát takarít meg.

Kapcsolat

Vigyük együtt sikerre vállalatát!

Kérjen személyre szabott ingyenes személyes vagy online bemutatót kollégáinktól!



Címünk
1111 Budapest,
Kende utca 3.

Telefon
Árki László
+36 30 618 2227

Írjon nekünk!

Az űrlapban megadott adataimnak közvetlen értékesítési célú kezeléséhez kifejezetten hozzájárulok, az adatkezelési tájékoztatót megismertem. A hozzájárulásom visszavonásig érvényes.

Köszönjük üzenetét, hamarosan megkeressük.

Hiba történt az üzenet küldése során, kérjük próbálja újra, vagy írjon a hello@unioffice.hu címre.

Kérem, töltsön ki minden mezőt!

Kérem, pipálja ki az ellenőrző kódot!