1. BEVEZETŐ

Az Ön adatainak védelme fontos számunkra. A nyilatkozat az UniOffice Rendszerház Kft. (továbbiakban
UniOffice) webhelyein használt adatkezelési gyakorlatot ismerteti, attól kezdve, hogy az
UniOffice milyen adatokat gyűjt és követ nyomon a weboldala felhasználóival kapcsolatban, addig, hogy hogyan
használja, és kik számára teszi hozzáférhetővé, illetve dolgozza fel egyéb
módon offline ezeket az adatok.
A jelen tájékoztató minden UniOffice webhelyen érvényes, kivéve azokat, melyeknek saját adatvédelmi
tájékoztatója van. Nem vonatkozik továbbá azokra az esetekre, ahol pusztán az ügyfelek
helyett, az ő javukra dolgozunk fel adatokat. (Például ahol szolgáltatóként – adatkezelő – működünk közre.)
A tájékoztatót időről időre további információkkal egészíthetjük ki.

2. SZEMÉLYES ADATOK GYŰJTÉSE

Ön többféle helyzetben dönthet úgy, hogy közvetlenül megadja nekünk személyes adatait. Megadhatja például
nevét és elérhetőségi adatait azért, hogy kapcsolatba tudjunk lépni Önnel, hogy
megrendelést küldhessen cégünk felé, hogy feldolgozhassuk megrendelését, hogy valamely szolgáltatásunkra
feliratkozzon vagy valamilyen előfizetést rendeljen. Ugyanígy megadhatja adatait
(így például részletesen leírhatja iskolai végzettségét és szakmai tapasztalatát), ha azt szeretné, hogy az
UniOffice-nál kínálkozó aktuális álláslehetőségek esetén Önt is számításba
vegyék. Ha úgy nyilatkozik, hogy nem szeretné, hogy az adatokat egyéb kapcsolatfelvételre használjuk a
kérése teljesítésén túl, akkor tiszteletben fogjuk tartani a kívánságát.
Ugyancsak gyűjthetünk adatokat különféle technológiák segítségével arról, hogyan használja webhelyeinket és
szoftverszolgáltatás-ajánlatainkat. Ha például ellátogat egy weboldalunkra vagy
igénybe veszi valamely szoftverszolgáltatásunkat, naplózunk bizonyos adatokat, amelyeket a webböngésző küld
el a weboldalra (pl. IP-cím, böngészőtípus és -nyelv, elérési idő, az oldalunkra
mutató hivatkozást tartalmazó weboldal címe), valamint adatokat gyűjthetünk arról, milyen oldalakat tekint
meg és milyen tevékenységet végez, mialatt weboldalunkon tartózkodik. Egyes
szoftvertermékeink ráadásul olyan technológiákkal rendelkeznek, amelyek segítségével az UniOffice a
termékhasználatról is képes bizonyos információkat gyűjteni. Emellett alkalmazhatunk
ilyen technológiákat annak megállapítására, hogy megnyitott-e egy e-mailt, vagy rákattintott-e egy e-mailben
található hivatkozásra. Az ilyen módon történő információszerzés révén
statisztikákat készíthetünk webhelyeink használatáról és hatékonyságáról, a szoftvertermékeket és
szoftverszolgáltatásokat érintő ajánlatainkról, személyre szabhatjuk a webhelyeinken
tapasztalható felhasználói élményt és a felhasználókkal való interakciót is.
Időről időre indirekt módon is gyűjthetünk Önre vonatkozó információkat más forrásokból, például
listaszállítóktól. Ilyenkor megkérjük a szállítókat, hogy erősítsék meg: a harmadik fél
legálisan szerezte az adatokat, és jogunk van ezek megszerzésére és használatára.
A begyűjtött adatok – akár közvetlenül, akár közvetve szereztük ezeket – kombinálhatók annak érdekében, hogy
javítsuk az általános pontosságot és teljességet, továbbá jobban személyre
szabhassuk az Önnel folytatott interakciót.

3. A SZEMÉLYES ADATOK HASZNÁLATA

A következő bekezdések részletesebben ismertetik, miképp bánik az UniOffice az Ön személyes adataival.

3.1. Az Ön tranzakciós kérésének teljesítése

Ha Ön valamit (így pl. terméket, szolgáltatást, visszahívást vagy marketinganyagot) kér az UniOffice-től,
úgy kérését az Ön által megadott adatok felhasználásával tudjuk teljesíteni. Ennek
érdekében előfordulhat, hogy más érintett szervezetekkel – például az UniOffice üzleti partnereivel,
pénzügyi szervezetekkel, szállítmányozókkal, posta- vagy kormányhivatalokkal (például a
vámhatóságokkal) – is megosztjuk ezeket az információkat. A tranzakciókkal kapcsolatban előfordulhat, hogy a
vevői elégedettség felmérése vagy piackutatás céljából megkeressük Önt.

3.2. A weboldalak felhasználói élményének személyre szabása

Az Önről gyűjtött információkat arra is felhasználhatjuk, hogy személyes használati élményt nyújtsunk
webhelyeinken, például az Ön számára érdekes tartalmat kínáljunk, vagy megkönnyítsük a
navigációt.

3.3. Támogatás nyújtása

Az Ön személyes információit a tőlünk vásárolt termékek támogatásánál is felhasználhatjuk, például
értesítéseket küldhetünk a termékbővítésekről vagy javításokról.
Miközben műszaki támogatást nyújtunk Önnek, előfordulhat, hogy véletlenül hozzáférünk olyan adatokhoz,
amelyeket megadott nekünk, vagy amelyek az Ön rendszerén találhatók. Ezek az adatok
információkat tartalmazhatnak Önről, szervezete alkalmazottairól, vásárlóiról, partnereiről vagy
szállítóiról. A jelen Adatvédelmi tájékoztató nem vonatkozik az ilyen adatok elérésére vagy
kezelésére; ezekre az Ön és az UniOffice között kötött használati feltételek vagy más megállapodások (pl.
titoktartási nyilatkozat) vonatkozhatnak.

3.4. Marketing

Az UniOffice számára megadott információkat és az Önről indirekt módon gyűjtött adatokat az UniOffice
marketingcélra is felhasználhatja. Mielőtt azonban erre sor kerülne, lehetőséget adunk
annak eldöntéséhez, hogy adatait használhatjuk-e ilyen célra. Ön bármikor dönthet úgy, hogy nem kíván
marketinganyagokat kapni tőlünk: minden tőlünk kapott e-mailben megtalálja a
leiratkozási lehetőséget, jelezheti ilyen irányú szándékát akkor is, amikor felhívjuk, továbbá közvetlenül
is kapcsolatba léphet velünk (lásd alább az „Adatbiztonsággal kapcsolatos
kérdések és elérés” fejezet).

3.5. Állásajánlatok

Az UniOffice webhelyein vagy máshol meghirdetett álláspályázat esetén információkat adhat saját magáról,
például megoszthatja velünk az önéletrajzát. Ezeket az adatokat a teljes
UniOffice-nél felhasználhatjuk kérdése megválaszolásához vagy azért, hogy az Ön alkalmazását fontolóra
vegyük. Az adatokat – ha csak Ön nem kéri az ellenkezőjét – a későbbi lehetőségek
érdekében megőrizzük.

3.6. Mobilalkalmazások és információhasználat a közösségi informatikai környezetben

Az UniOffice különböző mobilalkalmazás-boltokban letölthető mobilalkalmazásokat bocsát az érdeklődők
rendelkezésére. Az UniOffice bizonyos webhelyein olyan közösségi informatikai
eszközöket biztosít, amelyek lehetőséget adnak az ezek használatára feliratkozott tagok közötti online
információmegosztásra és együttműködésre. Ilyen eszközök lehetnek fórumok,
wiki-tudástárak, blogok és más közösségi platformok.
Amikor Ön letölti vagy használja ezeket az alkalmazásokat, illetve a közösségi informatikai eszközök
használatára feliratkozik, olyankor néha meg kell adnia bizonyos személyes adatait. A
regisztrációs adatok kezelése és védelme a jelen Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak szerint történik,
kivéve azon adatokat, amelyek az Ön felhasználói profiljának részeként más
felhasználók számára automatikusan nyilvánossá válnak. Ezek az alkalmazások és eszközök maguk is
tartalmazhatnak adatvédelmi tájékoztatókat, amelyek az adatgyűjtési és -kezelési
gyakorlatról további információval szolgálhatnak. Kérjük, hogy mindig olvassa el a kiegészítő
tájékoztatókat, hogy tisztában legyen vele, hogy az adott eszköz vagy alkalmazás miképpen
kezel adatokat.
Minden más, Ön által közölt tartalom, például képek, adatok, vélemények és azok a személyes adatok,
amelyeket Ön tesz elérhetővé a többi résztvevő számára ezeken a közösségi platformokon,
nem tartoznak az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak hatálya alá.

3.7. Az UniOffice és mások jogainak és tulajdonának védelme

Felhasználhatjuk és megoszthatjuk az Ön adatait az UniOffice, üzleti partnerei, szállítói, ügyfelei vagy
mások jogainak vagy tulajdonának védelmében, ha megalapozottan úgy véljük, hogy
ilyen jogok vagy tulajdon érintett vagy érintett lehet. Emellett fenntartjuk a jogot az Ön személyes
információinak kiadására, ha arra bennünket törvény kötelez, továbbá ha úgy véljük,
hogy adatainak kiadása saját jogaink vagy mások jogainak megvédése érdekében szükséges, valamint bírósági
eljárás, bírói rendelkezés vagy a webhelyeinket illető jogi eljárás során.

4. AZ ADATOK BIZTONSÁGA ÉS PONTOSSÁGA

Célunk, hogy megvédjük a személyes azonosításra alkalmas adatait és fenntartsuk azok pontosságát. Az
UniOffice megfelelő fizikai, adminisztratív és műszaki védelmet használ arra, hogy az
Ön személyes adatait megvédje a jogosulatlan hozzáféréstől, használattól és közléstől.

5. AZ ADATOK MEGŐRZÉSI IDEJE

Az UniOffice megőrzi a regisztrációs adatait a felhasználói fiókjának aktív időszakában, illetőleg mindaddig
amíg az az Ön részére nyújtott szolgáltatásokhoz szükséges. Amennyiben azt
szeretné, hogy a továbbiakban ne használjuk a regisztrációs adatait a szolgáltatások nyújtása céljából,
lépjen kapcsolatba velünk a következő email címen info@unioffice.hu Ez esetben az UniOffice csak azokat a
regisztrációs információit fogja megőrizni, amelyek a jogi kötelezettségeinek
teljesítéséhez – esetleges viták feloldására, szerződések betartatására – szükségesek.

6. COOKIE-K, WEBJELZŐK ÉS EGYÉB TECHNOLÓGIÁK

Amint arról már szó volt, információkat gyűjtünk felhasználóinknak a weboldalainkon történt látogatásairól,
a kínált szoftverszolgáltatásaink és szoftvertermékeink használatáról, hogy
használati és hatékonysági statisztikát készíthessünk, valamint személyre szabhassuk a felhasználói élményt
és a felhasználókkal való interakciót. Erre sokféle technológiát használunk,
például a következőket: parancsállományok, címkék, helyi megosztott objektumok (Flash-cookie-k), helyi
tárolású (HTML5) webjelzők és a „cookie” néven ismert technológia. A cookie kis
adatcsomag, amelyet a webhely küld a böngészőprogramnak, a felhasználó számítógépe címkeként tárolja, és a
későbbiekben azonosítja a számítógépet. Miközben a cookie-k használata gyakran
kimerül a webhelyek látogatottságának (például a látogatók számának, a látogatások idejének) és
hatékonyságának (például a látogatókat leginkább érdeklő témák) felmérésében, valamint a
navigáció vagy használat megkönnyítésében, és mivel ebben a minőségükben a cookie-k nem kapcsolódnak
személyes információkhoz, időnként arra is használjuk őket, hogy egy ismert látogató
felhasználói élményét személyre szabjuk: profilinformációkhoz vagy felhasználói beállításokhoz kapcsoljuk.
Idővel mindez az információ rendkívül fontos ismeretekkel járul hozzá a
felhasználói élmény javításához.
A cookie-kat szokás „munkamenetenkénti” és „állandó” típusba sorolni. A munkamenetenkénti cookie-k segítenek
a weboldalon történő hatékony navigálásban, valamint nyomon követhetik az
oldalról oldalra történő haladást, hogy az adott látogatás során már egyszer megadott információkat ne
kelljen újra és újra megadni. A munkamenetenkénti cookie-k ideiglenes memóriában
tárolódnak, és a webböngésző bezárásakor törlődnek. Az állandó cookie-k ezzel szemben a jelenlegi és
jövőbeli látogatások számára egyaránt tárolnak felhasználói beállításokat. Ezeket a
böngésző az eszköz merevlemezére írja, így a böngésző újraindítása után is érvényesek maradnak. Állandó
cookie-kat használunk pl. a felhasználó által kiválasztott nyelv vagy tartózkodási
hely (ország) tárolására.
Bár az UniOffice webhelyei jelenleg nem ismerik fel a nyomkövetési eljárásokra vonatkozó automatizált
böngészőjeleket, például a „ne legyen nyomkövetés” utasításokat, a legtöbb cookie és
hasonló technológia használatára vonatkozóan a webböngészőben általában véve megadhatók az adatvédelmi
beállítások. A cookie-k kezelésére vonatkozó beállítások az adott böngésző „Eszközök”
(vagy hasonló nevű) menüpontja alatt találhatók. Böngészőjét a legtöbb esetben beállíthatja úgy is, hogy
figyelmeztesse a cookie-k érkezéséről, így eldöntheti, hogy fogadja-e őket. A
böngésző beállításai között általában ki is kapcsolhatja a cookie-k használatát. A szoftvertermékek által
kezelt cookie-k kikapcsolására magukban a szoftvertermékekben van lehetőség. Mivel
a cookie-k teszik lehetővé bizonyos webhelyfunkciók vagy szoftverszolgáltatások és szoftverek funkcióinak
kihasználását, javasoljuk, hogy hagyja bekapcsolva a cookie-k fogadását. Ha tiltja
vagy más módon visszautasítja a tőlünk származó cookie-kat, akkor előfordulhat, hogy bizonyos weboldalak nem
megfelelően jelennek meg, vagy például nem fog tudni tételeket hozzáadni a
bevásárlókosarához, nem tud fizetni, sem bármilyen más bejelentkezést megkívánó webhelyszolgáltatást
használni. Néhány UniOffice webhelyen, szoftverszolgáltatásban és szoftverben webjelző
technológiákat is alkalmazunk, hogy a weboldalakat még inkább alkalmassá tegyük ügyfeleink jobb
kiszolgálására. Ilyen webjelzők vannak elhelyezve az UniOffice webhelyek számos lapján.
Amikor a felhasználók ezeket a helyeket meglátogatják, a látogatásról anonim értesítés jön létre, amelyet
vagy az UniOffice, vagy a beszállítói dolgoznak fel. A webjelzők általában
együttműködnek a cookie-kkal. Ha nem szeretné, hogy a cookie-adatok és az oldalak meglátogatása vagy a
termékek használata között kapcsolat legyen, akkor kapcsolja ki a cookie-kat a
böngészőben, illetve a szoftverszolgáltatásban. Ha kikapcsolja a cookie-kat, a webjelző technológiák
továbbra is észlelik majd az ilyen oldalak meglátogatását, de ezek nem társíthatók a
más esetben cookie-kban tárolt információkhoz.
Amennyiben többet szeretne megtudni a kínált szoftverszolgáltatásokban vagy szoftvertermékeinkben használt
technológiákkal (így pl. a cookie-k kikapcsolásával) kapcsolatban, kérjük,
tanulmányozza az adott termék vagy szoftverszolgáltatás felhasználói kézikönyvét.
A helyi megosztott objektumokat, például a Flash-cookie-kat, valamint a helyi tárolást, például HTML5, a
tartalommal kapcsolatos adatok és beállítások tárolására használjuk. Azok a
harmadik felek, akikkel partneri megállapodást kötünk bizonyos funkciók nyújtására a webhelyünkön, vagy
UniOffice-hirdetések megjelenítésére mások webhelyein a webböngészési tevékenysége
alapján, szintén Flash-cookie-k vagy HTML5 használatával gyűjtenek és tárolnak adatokat. A különböző
böngészők saját kezelési eszközöket kínálhatnak a HTML5 eltávolítására. A
Flash-cookie-k kezelésével kapcsolatban látogasson el a
http://www.macromedia.com/support/documentation/en/flashplayer/help/settings_manager07.html weboldalra.
Webjelzőket használhatunk a marketingcélú e-mail-üzenetekben vagy a hírlevelekben is, annak megállapítására,
hogy az üzenetet megnyitották-e és az abban található hivatkozásokra
rákattintottak-e.

7. HIVATKOZÁSOK NEM-UNIOFFICE WEBLAPOKRA ÉS HARMADIK FÉLHEZ KAPCSOLÓDÓ
ALKALMAZÁSOKRA

Hogy lehetővé tegyük más, olyan weblapokkal történő interakciót, amelyeken felhasználói fiókkal rendelkezhet
(például Facebook és más közösségi oldalak), vagy az ezen oldalak közösségeihez
való csatlakozást, esetenként biztosíthatunk hivatkozásokat, vagy beágyazhatjuk egy harmadik fél
alkalmazásait, lehetővé téve ezzel az UniOffice weblapokról történő bejelentkezést,
tartalom közzétételét vagy a csatlakozást az adott közösséghez.
Lehetséges, hogy általános hivatkozásokat is biztosítunk nem-UniOffice weblapokra.
A hivatkozások és alkalmazások esetében az adott harmadik fél adatvédelmi irányelvei az irányadóak,
használatuk előtt ismerkedjen meg a harmadik fél oldalain érvényes adatvédelmi
irányelvekkel.
Az UniOffice nem vállal felelősséget ezen egyéb weblapokon érvényes adatvédelmi gyakorlatért és az ottani
tartalomért.

8. VÁLTOZTATÁSRA VONATKOZÓ ÉRTESÍTÉSEK

A jelen oldal tetején értesítést jelentetünk meg 30 nappal az Adatvédelmi tájékoztató lényeges változása
vagy módosulása előtt. Ha másféleképpen akarjuk felhasználni az Ön személyes
adatait, mint ahogyan az az adatgyűjtés időszakában a tájékoztatóban szerepelt, arról értesíteni fogjuk és
lehetősége lesz eldönteni, hogy az adott módon felhasználhatjuk-e adatait.

9. ADATBIZTONSÁGGAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK ÉS ELÉRÉS

Ha kérdése merülne fel az Adatvédelmi nyilatkozattal, vagy az információinak kezelésével kapcsolatban, akkor
küldjön e-mailt az info@unioffice.hu
UniOffice webhely koordinátorának az info@unioffice.hu email címre.
Emellett az alábbi módon is elérhet minket:
UniOffice Rendszerház Kft.
1111 Budapest
Kende utca 3.
Előfordulhat, hogy a személyes adatait online is megnézheti, illetve szerkeszteni tudja. Amennyiben ezeket
az adatokat nem tudja online elérni és másolatot kíván kérni egy, az
UniOffice-nek megadott információról, vagy tudomására jut, hogy az információ helytelen, ezért módosíttatni
szeretné, akkor a fenti email címen.
Mielőtt azonban az UniOffice bármilyen információt átadna, vagy kijavítana egy pontatlanságot, kérheti az Ön
azonosságának ellenőrzését, és kérése megválaszolását segítendő megkérheti
további részletek tisztázására. Kérése kézhez vételétől számított 30 napon belül fogjuk megkeresni.

Az alábbi űrlapon tudja kérvényezni adatai törlését vagy módosítását: