Minden cég, szervezet működésében a szerződések kezelése mellett a számlakezelés a működés gazdasági alapja. Rendszerünk használatával egy csomó számlakezeléssel kapcsolatos probléma elkerülhető: így a számlát nem kell mozgatni, az igazoló bizonylatokat nem kell kutatni, a jóváhagyót nem kell keresni - hogy csak a legfontosabbakat említsük. A rendszerben rögzített számlák adatai mindig megtalálhatóak. Eltűnnek a földrajzi akadályok is, így az egyik telephelyre beérkezett számlát egy másikon is jóváhagyhatunk. Ha egy korábbi számlát kell elővenni, az sem gond: elég ismerni a számla bármely jellemző adatát (számlaszám, számla összege, eladó adatai vagy akár a projekt, amin dolgoztunk), esetleg csak közelítőleg ismerni a számladátumok valamelyikét, a rendszer a végeredményt pillanatok alatt szállítja. A számlaengedélyezés folyamata sablonizálható, így a számla tartalmától és értékétől függően más és más jóváhagyási folyamatot állíthatunk be. Nem kell tudnunk, hogy kik szoktak irodaszereket, vagy telefonszámlákat jóváhagyni, illetve hogy milyen összeghatároktól módosul a jóváhagyók neve. Készíthetünk jóváhagyási sablonokat a költséghely, a számla összege, a számlán szereplő termékek vagy szolgáltatások, vagy bármilyen más szempont és azok kombinációja szerint. Beemelhetünk jóváhagyókat a szervezeti hierarchia mentén is. Több jóváhagyó esetén dönthetünk arról, hogy elég-e a lazább párhuzamos, vagy szükség van a számla szigorúbb, soros jóváhagyásának megkövetelésére.