Office CRM Ügykövetés



Megoldás:
Dokumentumkezelés, Irodaautomatizálás, Partnernyilvántartás, Ügykezelés/ügykövetés

Rövid ismertető:
Az Ügykövetés rendszer ügyfélközpontú funkciókkal kiegészített változata. Az ügyfélkapcsolati folyamatokat támogatva középpontba kerül az ügyfél, ami minden cég életben maradásának és fejlődésének feltétele.

 


Mivel a CRM egyszerre filozófia, vezetői szemléletmód és működési modell, ezért - ahogyan az termékünkben is tükröződik - a vállalkozás vagy szervezet egészétől ügyfélközpontú szemléletet kíván. Office CRM rendszerünk az ügyfélkapcsolati rendszer folyamatait támogatja, így a vezetői, marketing, kereskedelmi és ügyfélszolgálati munkát, amely zárt kört alkot a rendszerben. A rendező elv az, hogy az információ és a tevékenységek szervezése során az ügyfél kerüljön a középpontba, akinek megszerzése, kiszolgálása és megtartása piacgazdaságban minden cég életben maradásának és fejlődésének feltétele. Rendszerünkben lehetőség van arra, hogy rendelkezzünk az egyes ügyfelekhez tartozó összes ismerettel, függetlenül attól, hogy éppen eladás, új termék ismertetés, vagy segítségnyújtás a pillanatnyi feladat. Más szavakkal az ügyfél életciklusával összefüggő, teljes üzleti vagy szolgáltatási folyamatot nyomon követhetjük és részeseivé válhatunk. CRM csomagunk az Office rendszerre épül, annak egyszerre több, modern CRM szemléletmódra épülő kiterjesztése, de számos további funkcióval és modullal biztosítja a CRM képességeket. Segítségével nagymértékben javíthatunk cégünk ügyfélkapcsolatainak minőségén, az értékesítési aktivitáson és eredményességen, a kiszolgálás megfelelőségén. Továbbá már működő informatikai alkalmazásokkal integrálva tovább növelhetjük a vállalatunk információ-gazdálkodásának hatékonyságát. Összességében elmondható, hogy az Office CRM segítségével cégünket aktív ügyfélkapcsolati rendszerrel, magas színvonalú tudás-kezeléssel és versenyképes működési modellel láthatjuk el.