Rendszerintegráció



Kategória:
Internet integráció
Szakértelem:
Professzionális
Mire vonatkozik:

 

Rendszerfejlesztés, rendszerszervezés és -integráció

Tevékenységünk során az alapvető hálózati infrastruktúra rendszerint már rendelkezésre áll, jóllehet szükséges annak megítélése, hogy a bevezetendő új rendszerek igényeinek megfelel-e. Ezt tanácsadási munkánk keretében végezzük el.

Új rendszerek esetén az első lépés a Lotus Notes/Domino rendszerek megtervezése, telepítése, beüzemelése és támogatása. Kiemeljük, hogy az informatika mai körülményei között nemcsak telepített rendszerekre van szükség, melyek a működés minimumát teljesítik, hanem olyen szakszerűen tervezett, telepített és konfigurált rendszerekre, amelyek kiállják mind a hálózatból érkező veszélyforrások okozta hatásokat, mind az esetleges belső támadásokat és megfelelnek az alkalmazások futtatási követelményeinek is. Ezen igényeknek csak nagyobb tapasztalattal rendelkező, a rendszeradminisztráció tervezésében is jártas szakemberek felelnek meg.


Termékeink (Office Ügykövetés, Office CRM, ISOffice, stb.) alapváltozatának bevezetése megoldást jelent számos ügyfelünk üzletviteli, dokumentumkezelési, belső kommunikációs igényének megoldására. Ilyen esetben is szükséges azonban a bevezetendő rendszerek és a felhasználói közösségek "illesztése" és a bevezetés során a változások menedzselése. Ügyfeleink jelentős része azonban azért kedveli megoldásainkat, mert egyedi igényeinek megvalósítását is megrendelheti nálunk úgy, hogy eközben nem kell lemondjon a termékek által hordozott technológia előnyeiről. Rendszerszervezőink ilyenkor az adaptáció megtervezését is elvégzik. Példa lehet erre egy, vagy több sajátos munkafolyamat (workflow) beépítése a rendszerbe. Gyakorta kapcsoljuk össze az új terméket ügyfelünk meglevő, relációs adatbázisával, mellyel együttműködést, vagy folyamatos adatcserét, esetleg szinkronizációt hajt végre rendszerünk.


Ha termékeink egy adott feladatra nem nyújtanak megoldást - gyakorta vállalkozunk egyedi rendszerek kifejlesztésére is. Ilyenkor értelemszerűen nagy jelentőséggel bír az, hogy eljussunk az ügyfél elképzeléseitől a megvalósítható rendszertervig. Az ügyfelekkel való együttműködésnek ez a szakasza kritikus, a siker zálogát egymás szempontjainak tényleges megértése jelenti.